2017. november 19., vasárnap

Diós keksz és diós-vaníliás karika


Kaptam sütinyomdát a Ceruzababshoptól és Erikától,most volt időm kipróbálni,hogyan szuperál :) ,de menet közben eszembe jutott,hogy vaníliás karikát is akarok már régen csinálni amit még Marikánál láttam.Most az ő receptjét használtam a sütikhez. Így ma nagyon kreatív voltam és 3 féle sütit sütöttem egy receptből :)
Több mentes feliratú termék megtalálható a www.ceruzababshop.hu oldalon.

Így készítettem:

Hozzávalók:

250 gr Nutri fre mix per dolci süteményliszt (innen:egészségmarket)
100 gr darált dió (nem volt itthon mandula)
100 gr laktózmentes puha vaj
1 db M-es tojás
80 gr porcukor
1 csomag vaníliás cukor
Citromhéjat véletlenül kihagytam :)) de mehet bele az is

A hozzávalókból tésztát gyúrtam és hűtőbe tettem kb fél órára.
Rizslisztezett szilikon lapra tettem,kinyújtottam kb fél cm vastagra és mintáztam sütinyomdával is és fondant mintázóval is.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 180 fokon 13 percet sütöttem.
A vaníliás karikához kellett olvasztott csoki is.Egy tábla Tibi étcsokit egy evőkanál kókuszzsírral megolvasztottam mikróban és abba mártogattam a karikák alját,majd csokis oldallal felfelé hűtőbe tettem dermedni.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése