2017. november 19., vasárnap

Csokis keksz


Ma csokis kekszet is sütöttem,már hónapokkal ezelőtt rendeltem egy szilikon formát és végre ki tudtam próbálni,nyáron hülyén nézett volna ki ha karácsony feliratú sütiket gyártok :)))
Marika receptjét használtam csak nem mandulával hanem dióval.
Az előző posztban van a recept egy adag tésztát gyúrtam be és abból lett diós keksz,vaníliás karika és ez a csokis keksz.

Így készítettem:

Hozzávalók:

250 gr Nutri fre mix per dolci süteményliszt (innen:egészségmarket)
100 gr darált dió (nem volt itthon mandula)
100 gr laktózmentes puha vaj
1 db M-es tojás
80 gr porcukor
1 csomag vaníliás cukor
Citromhéjat véletlenül kihagytam :)) de mehet bele az is

A hozzávalókból tésztát gyúrtam és hűtőbe tettem kb fél órára.
Rizslisztezett szilikon lapra tettem,kinyújtottam kb fél cm vastagra és olyan méretre vágtam mint a szilikon forma amibe majd a csokit öntöm.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 180 fokon 13 percet sütöttem.
Egy tábla Tibi étcsokit egy evőkanál kókuszzsírral megolvasztottam mikróban abba mártogattam a karikák alját ez van az előző posztban és a maradékot szilikon formába öntöttem.
Hűtőbe tettem dermedni.Majd ha teljesen kemény lett akkor kivettem a formából, a kekszek tetejére tettem egy kis olvasztott csokit,ez most ragaszóként funkcionál, és arra helyeztem a csokikat.Majd ismét hűtőbe tettem dermedni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése