2017. október 20., péntek

Palacsinta rizslisztből Orgran gluténpótlóval


Régen,nagyon régen próbáltam már rizslisztből palacsintát készíteni,de mindig olyan száraz lett,hogy tört. Olyan volt mint egy frizbi :))) úgyhogy eddig nem is próbálkoztam többet.
Állítólag egy kevés Orgran gluténpótló segít rajta,kicsit szkeptikus voltam ez ügyben,de Patrícia nem hagyott vele békén,hogy tuti jó majd meglátom csak készítsem el :)) Imádom a palacsintát.
Na elővettem Pat receptjét és nekiláttam,először nagyon híg volt,de mikor bele tettem a gluténpótlót, gyorsan sűrűsödni kezdett úgyhogy nekem már olyan sűrű volt ,mint egy gofri tészta,így adtam még hozzá ásványvizet.
Annyira nagyon finom és puha palacsintákat kaptam,valamivel vastagabb mint egy normál palacsinta.

Én így készítettem:

Hozzávalók:

3 db L-es tojás (170 gr volt )
60 gr rizsliszt (innen:egészségmarket)
20 gr Orgran gluténpótló (innen:egészségmarket)
2 dl citromos ásványvíz (só a sima bubis is,nekem ez volt itthon)
1,5 dl tej
20 gr cukor
20 gr kókuszzsír (innen:egészségmarket)

Összekevertem a hozzávalókat robotgéppel csomómentesre,és egy 20 cm-es palacsintasütőben sütöttem ki a palacsintákat,ebből az adagból 7 db lett.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése