2016. november 7., hétfő

Dán vajas keksz


Ma gyors sütemény kellett,ezért kipróbáltam Vera dán kekszeit,melyek tényleg baromi gyorsan készen vannak és nagyon finomak is :)
Én egy kicsit megszíneztem a kekszeket ételfestékkel. 3 felé vettem a kikevert tésztát,az egyiket hagytam úgy ahogy van,a másikba tettem piros festéket (ez narancssárga lett :)) ) a harmadikba pedig zöldet :)
Glutén-, és tejmentes.

Hozzávalók:

150 gr Mester süteményliszt (Innen:egészségmarket)
100 gr lágy,de nem olvadt Liga margarin
1 db M-es tojás
50 gr porcukor
1 csomag Dr Oetker Bourbon vaníliás cukor (nem volt itthon vanília rúd)
Csipet só

Az összes hozzávalót egy keverőedénybe tettem és robotgéppel kikevertem.
3 felé vettem,színeztem a tésztákat,habzsákba tettem és formákat nyomtam a tepsibe.
200 fokon alsó felső sütésen 8 percet sütöttem. Nem mindegy, hogy milyen csövet használunk a nyomózsákhoz ugyanis a narancs színű az sütés után nekem meglapult,elvesztette a formáját.
Képen mutatom milyeneket használtam.









Valentin napra:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése