2016. október 13., csütörtök

Kakaós-tejszínkrémes kekszek


Ezt a receptet Andinál láttam még a nyáron és már akkor megtetszett,olyan guszták voltak a képeken a kekszek,de csak most jutott eszembe kipróbálni :) Il Pane di Anna nyújtható kenyérlisztet használtam hozzá. Én más nevet adtam a sütiknek mint Andi :)
Nagyon finom süteményt kaptam,a keksz nem morzsál és nem fojtós :) A tejszínes krém pedig nagyon finom benne.
Én így készítettem el:

Hozzávalók a tésztához:

250 gr Il Pane di Anna nyújtható kenyérliszt (innen:egészségmarket)
100 gr porcukor
2 db M-es tojás
1 csomag vanília cukor
70 gr teavaj (ennyi volt itthon de elég volt)
Késhegynyi szódabikarbóna

Krém:

2 dl 30%-os habtejszín
1 csomag Dr Oetker habfixáló
30 gr eritrit vagy 50 gr cukor
2 evőkanál keserű kakaópor

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk,hagyjuk állni hűtőben kb fél órát,ha lágy a tészta akkor többet.
Rizslisztezett szilikon nyújtólapon fél cm vékonyra nyújtottam,kiszaggattam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem,majd 180 fokon alsó felső sütésen 12 percig sütöttem.Ez az idő sütőfüggő.Lehet kevesebb vagy akár több is.Ne égjen meg.
A folyékony tejszínt egy keverőedénybe öntjük a többi hozzávalóval együtt és keményre felverjük.Ez nálam kb fél perc volt.
Megtöltjük a kihűlt kekszeket,majd a tetejüket olvasztott csokival díszítjük. Összeragasztva 18 db lett.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése