2016. augusztus 31., szerda

Mandula süti másképp



Van a mandula süti vagy barackmag,diócska ki hogy ismeri :) na most én leegyszerűsítettem mert sem időm sem energiám sem kedvem nem volt egy egész nap a formákba nyomkodni a tésztát majd elmosni a formákat és el is törölgetni :)) elég karácsonykor ezeket megcsinálni :) Úgyhogy nyújtottam 3 lapot a tésztából,megtöltöttem krémmel oszt jónapot :)
Nutri free mix per dolci lisztet akartam használni,de nem volt csak 25 dkg itthon,gondoltam kipótolom a nutri free mix per pane kenyérliszttel,de véletlenül a Fresca lisztet vettem elő,így az került bele :)) tökéletes lett így is :)
Glutén-,tej-, és tojásmentes

Hozzávalók:

25 dkg Nutri free mix per dolci süteményliszt (Innen:egészségmarket)
11 dkg Nutri free mix per pasta fresca tésztaliszt (Innen:egészségmarket)
25 dkg Liga margarin
22 dkg porcukor
20 dkg darált dió
2 evőkanál keserű kakaópor

A hozzávalókat összegyúrjuk. 3 felé vettem, 23*28 cm-es téglalappá nyújtottam.Ezt a méretet úgy kaptam,hogy nagyobbra nyújtottam de mivel nem volt egyenletes a széle,cikk-cakkos volt így méretre vágtam,majd a legvégén ezeket a leeső darabokat formába nyomkodtam és úgy sütöttem ki külön.

Krém:

3 dl laktózmentes tejet felfőzni 50 gr kukoricakeményítővel és 1 vaníliával.
200 gr Ligát vagy laktózmentes vajat 10 dkg porcukorral kikeverni.
Összekeverni a kihűlt főzött krémmel,és mehet bele egy fél mandula aroma.
Ezzel töltjük meg a lapokat.
Kell neki egy nap mire megpuhul.
Nagyon finom és gyorsabb mint formába nyomkodni,de persze nem olyan látványos :)











11 megjegyzés:

  1. Szia! Mester süti lisztből és Mix Per Pane-ból elkészíthető szerinted? Nagyon szeretném a férjememt meglepni vele karácsonyra, de csak ezek vannak itthon és 4 hetes baba mellett nem tudok elmenni vásárolni. Köszi

    VálaszTörlés
  2. Szia. Ha rá kattintasz a linkre ahol a mandula recept van ott látod hogy csináltam már mester süti liszttel is. Azzal a legjobb. De jó előre csináld meg mert puhulni kell neki legalább egy nap de lehet több.
    Üdv Betti :)

    VálaszTörlés
  3. És a tésztaliszt helyett jó lesz a mix per pane?

    VálaszTörlés
  4. És a tésztaliszt helyett jó lesz a mix per pane?

    VálaszTörlés
  5. Ok. De ezt a receptet? Vagy a másik mandulánál leirtat? Bocs a sok kérdésért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanaz a kettő. Ahol a mandula van ott két recept van az egyik tojás mentes. Nem tudom melyiket akarod de mindkettő jó csak a mester liszttel. Ez is tojás mentes.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Szia Betti! A kukoricakeményitő más keményitővel helyetesithető?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,mire gondolsz? Burgonya keményítő? Miért nem jó a kukorica?

      Törlés