2016. július 6., szerda

Túrós-sárgabarackos tejfölös piskóta

 
 
Kaptam tegnap hatalmas sárgabarackokat és mivel napok óta valamilyen túrós sárgabarackos sütivel "álmodok" ,túró is volt itthon így adott volt a lehetőség a sütésre :)) Nagyon nagyon finom süti készült :) és baromi egyszerű.

Elkészítése: (23*32 cm-es tepsihez)
 
Piskótához:
 
3 M-es tojás
200 gr eritrit (lehet cukorral is,abból kevesebb kell) (Innen:egészségmarket)
250 gr 12%-os tejföl
fél csomag azaz 6 gr sütőpor
300 gr rizsliszt (Innen:egészségmarket)
kevés őrölt fahéj és őrölt szegfűszeg

Az egész tojásokat robotgéppel kikeverjük az eritrittel,majd hozzákeverjük a tejfölt is. A lisztet a sütőporral,fahéjjal és a szegfűszeggel összekeverjük és tojásos masszához adjuk.Csomómentesre keverjük,lehet robotgéppel is.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.Még nem sütjük :)
 
Túrós rész:

180 gr túró (nekem a Meggle light túró volt itthon és ebben 180 gr van egy dobozban,de simán lehet másik túrót is használni és lehet 250 gr is ha annyi van egy dobozban,szerintem ez nem ront rajta)
1 tojás
100 gr eritrit
1 teáskanál vanília aroma
50 gr rizsdara (innen:egészségmarket)
citromhéj

Ezeket csak összekeverjük,majd kanállal a tepsiben lévő tésztára rakosgatunk.

Sárgabarackot (nekem 400 gr volt) mosunk megmajd kis darabokra vágjuk és ezt is a tésztába dobáljuk,inkább úgy hogy a túró mellé menjen és ne rá.
Ezután 180 fokra előmelegített sütőben alsó-felső sütésen sütjük kb 50 percet,de ez sütőfüggő.Én először 30 percre állítottam de kevés volt.
Nagyon finom lett és a dara is megpuhult a túrós részben.
Vissza kell magam fogni...ááááá :))













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése