2016. április 9., szombat

Szafi Fitt extra diétás paleo kenyér



Ma kipróbáltam Szafi kenyerét,mely a gluténmentesség mellett Paleo,tejmentes,IR diétás,CH szegény,maglisztmentes,szójamentes,kevés kalóriás kenyér lett.Ízében érdekes,de igazán finom pékáru készült belőle.Nem a megszokott GM kenyér,főleg a tojás dominál benne :)

Én így készítettem...

Hozzávalók:

75 gr Szafi fitt szénhidrát csökkentő lisztkeverék
12 gr Szafi fitt bambuszrost liszt
12 gr sütőpor
3 gr só
3 gr Szafi fitt fokhagyma granulátum
3 db M-es egész tojás
3 db M-es tojás fehérje
90 gr langyos víz

A száraz és a folyékony hozzávalókat külön-külön kikeverjük majd összekeverjük őket robotgép dagasztószárával.
5 percet pihentetjük,majd kenyér (vagy kifli,zsömle) formára alakítjuk vizes kézzel.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és 180 fokos sütőben alsó-felső sütéssel 60 percet sütjük.

Kiszámoltam én is a tápanyagtartalmat a www.kaloriabazis.hu segítségével.

100 gr kenyérben:
Kalória:80
Fehérje:7,36 gr
CH:1,82 gr
Zsír: 4,6 gr







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése