2016. április 7., csütörtök

Epres túrógombóc



Egy kedves ismerősöm,Marika (Malena konyhája) készítette el eme epres remeket :))) azonnal megtetszett az ötlet,egyrészt mert nagyon szépen nézett ki a képen,másrészt mert kevés CH és kalória tartalommal büszkélkedik a gombócka :)) Marika receptje itt található. Ő laktózmentesen is készítette,én nem mert nincs gondunk a laktózzal.
IR diétába is beilleszthető :)

Hozzávalók:

250 gr túró (én Pilos sovány túrót használtam)
65 gr (4 evőkanál) Eritrit (Innen:http://www.egeszsegmarket.hu/)
3 evőkanál kókuszreszelék
reszelt cirtomhéj
4-5 db eper,attól függ mekkora (nekem 5 db volt és 128 gr összesen)

A túrót,eritritet,kókuszreszeléket és a citromhéjat elkeverem.Epret megmosom,megtörlöm,hogy ne legyen vizes.
Nedves tenyerembe vettem egy gombócnyi túrót,ellapogattam,beletettem egy epret és befedtem a túróval.Kókuszreszelékbe forgattam majd egy kis időre fagyasztóba tettem dermedni :) ne fagyjon meg azért :))

Tápérték 100 gr-ra: (egy gombóc nekem 97 gr volt)
Kalória:85,2
Fehérje:8,08 gr
CH:4,31 gr
Zsír:3,9 gr





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése