2015. december 29., kedd

Virslis pizzás pávaszem



A recept Verától származik,csak kicsit alakítottam rajta :)
Lényegében ugyanúgy csináltam mint a pita tésztát.

Hozzávalók a tésztához:

15 dkg Nutrifree mix per pane liszt
10 dkg Farmo LP Low protein liszt
200 ml meleg víz
1/2 cs szárított vagy 10 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
1 tk cukor
1 tk só
2 ek olaj


Szükség lesz még:

4 db Füstli
ketchup
pizza krém
sajt + a tetejére is valamennyi

A tészta hozzávalóit kidagasztottam,enyhén lágy volt a tészta,de nem vészes,rizslisztezett szilikonlapra borítottam görgettem erre-arra így mindenhol lisztes lett,ekkor tudtam formázni,addig ragadt volna egy kicsit.Nyújtottam kb. olyan hosszú volt a tészta hogy két virsli elférjen rajta hosszában (képen mutatom) a szélessége mindegy.Kb fél cm vastag volt a kinyújtott tészta.
Megkentem ketcuppal és pizzakrémmel,megszórtam bőven reszelt sajttal.A két hosszabbik oldalára tettem a virsliket majd elkezdtem befelé tekerni először az egyik majd a másik oldalon.Tepsire tettem majd míg melegedett a sütő addig pihent a tészta is.Kb fél óra után lekentem olajjal és megszórtam sajttal,majd 180 fokos sütőben kb 25 percet sült.Néhány darab kicsit eldőlt :)
A tészta nagyon jól kezelhető,rugalmas.A kész étel puha és nagyon finom :)
Köszönöm az ötletet Vera :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése