2015. február 28., szombat

Babapiskóta


Hozzávalók:

3 tojás
12 ek liszt (nekem 6 ek rizsliszt és 6 ek Mester sütiliszt)
9 ek cukor (szerintem sok volt,legközelebb 7-el rakok)
1 vaníliás cukor
1 tk sütőpor
Úgy kell elkészíteni mint a piskótát.Fehérje felver,bele a cukrok tovább verni,bele a sárgája még mindig verni majd a sütőporos liszteket belekeverni de azt már fakanállal és nem robotgéppel.Ha esetleg híg lenne akkor még lehet lisztet hozzá tenni.Nem törvényszerű amit én írtam :) Ha nagyon híg akkor sülés közben szétterül.
Habzsákból nyomtam,180 fokon 15 perc kb.
30 db lett.

Nosaltyn láttam a receptet,csak át kellett alakítani.





Update,csak rizslisztből,2017.01.18. (Most 42 db lett)










2 megjegyzés:

  1. Kicsit módosítani kellet a recepten,,,plusz lisztet kellet adnom hozzá,,,de nagyon finom lett.Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a tojás nagysága befolyásolja a tészta sűrűségét :) örülök hogy ízlik.

      Törlés