2015. január 25., vasárnap

Pudingos piskóta


7 kisebb tojásból piskótát sütünk ( 7 ek kukorica vagy rizsliszt,ki mit szeret,7 tojás,7 ek cukor) sütőpor NINCS benne.Ha nagy a tojás akkor 6 db.
Krém hozzávalók:
2 csomag puncs pudingpor (lehet más is) 6 dl tej,4 kanál cukor,1 ek rumaroma ez el is maradhat, és én tettem bele 1 ek piros ételfestéket (Szilas) a szép színe miatt. Megfőzzük úgy mint a pudingot.
1 Ramat elkeverünk 15 dkg porcukorral és a kihűlt pudinggal jól kikeverjük.
A piskóta tetejére kenjük.
1-1,5 tábla tortabevonót vagy más csokit olvasztunk 1 ek olajjal és a puding tetejére kenjük.
Csokipudinggal is csináltam már,itt...








Elkészítettem karamell pudinggal is :) Itt most 6 tojást használtam a piskótához,mert ezek nagyok voltak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése