2014. december 31., szerda

Pudingos keksz


Tej és tojásmentes is.
Ez egy rém egyszerű elronthatatlan keksz :) Sokáig eláll,nem fullasztó,nem omlik atomjaira szét :)
A receptet itt találtam és gluténmentesítettem át. Természetesen Mester süteménylisztet használtam.Más liszttel nem próbáltam,de azzal változhat a súly, mert mint tudjuk a gluténmentes lisztek nem egyformák.Ez a Mester liszt hasonlít legjobban a búzalisztre,nem krétapor állagú és nem keményítő az egész.

Hozzávalók:

35 dkg Mester süteményliszt
25 dkg margarin vagy vaj (Ligával készítve tejmentes lesz a keksz)
10 dkg porcukor
2 vaníliás cukor
2 csomag különböző ízű gluténmentes pudingpor (egyenként 40 g)

Én csináltam már banános,tejkaramellás (ez nem tej mentes) ,vaníliás,szamócás pudingporral is :)
De volt olyan is hogy csak vaníliás volt és többfelé vettem majd ételfestékkel színeztem.
A pudingpor kivételével a hozzávalókat összekeverjük majd kétfelé vesszük és mindkettőbe belegyúrunk egy-egy csomag pudingport.Diónyi golyókat formázunk,tepsibe tesszük majd villával kicsit megnyomjuk,hogy a mintája benne legyen. 180 fokon kb 15-20 percig süssük.Vigyázzunk ne kezdjen barnulni mert akkor nem lesz szép a színe.
Ha tarka kekszeket akarunk akkor kétféle tésztából csinálunk golyót,de ne nagyon elegyítsük össze, mert akkor nem lesz látható a minta.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése