2014. december 8., hétfő

Csirkemell kuglóf formában


Hozzávalók:

1,5 db csirkemell
9 szelet Bacon
Paprikás szalámi
Füstölt főtt tarja vagy sonka
Tojás,tejföl,sajt

Mennyiséget nem tudok mert mindig csak pakoltam,de kb másfél db csirkemell ,de az is hosszába elvagdosva, hogy ne legyen olyan vastag.Azt a fityegő részét levágtam majd még ketté a maradékot, így egy fél mellből 3 db van.Összesen 9 db lesz.

Beletekertem baconbe mindegy egyes darabot, majd bele a kuglóf formába,tettem rá paprikás szalámit,sonkát vagy tarját,sajtot,majd egy kevés tojásos tejfölt,majd ismételtem az egészet,nagyjából 3 réteg van így tele is lett a forma.A tetején sajt legyen.Letakartam fóliával majd sütöttem kb 1,5 órát.Levettem a fóliát így is sütöttem míg megpirult.

Csak akkor borítottam ki tálra ha hűlt egy kicsit mert ha nem akkor széteshet.

Köretként bármit lehet hozzá adni :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése